فهرست بستن
fidarpolymer.com

تمجید مهران غفوریان از محسن چاوشی در تلویزیون: با «حسبی‌الله» گریه کردم

خرید رپورتاژ ارزان
آخرین مطالب سایت
تمجید مهران غفوریان از محسن چاوشی در تلویزیون: با «حسبی‌الله» گریه کردم

به‌تازگی مهران غفوریان با حضور در یک برنامه تلویزیونی در شبکه نسیم، از محسن چاوشی تمجید کرده است. او گفت چاوشی خواننده مورد علاقه‌اش است.

غفوریان گفت: «آهنگ آخرش (حسبی‌الله) را هربار که گوش کردم با آن گریه کردم. من مطمئنم خودش و شاعرش به امیرالمونین توسل کردند. دمت گرم محسن. ممنون که اینقدر باغیرت و وطن‌پرستی. آقا محسن، یدونه‌ای. افتخار می‌کنم در کشوری هستم که محسن چاوشی در آن زندگی می‌کند.»

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

برچسب‌ها:

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x