فهرست بستن

تهیه‌کننده مسابقه «کارناوال»: دکور برنامه ۱۰۰ میلیارد هزینه داشته است!

خرید رپورتاژ ارزان
آخرین مطالب سایت
تهیه‌کننده مسابقه «کارناوال»: دکور برنامه ۱۰۰ میلیارد هزینه داشته است!

محمد شریفی، تهیه‌کننده برنامه کارناوال، در گفت‌وگویی درباره اهداف و دستاوردهای این پروژه توضیح داد که فصل نخست توانسته به یکی از مهم‌ترین تجربه‌های تلویزیونی سال‌های اخیر تبدیل شود. او معتقد است کارناوال نشان داد هر هنرمند می‌تواند ایده‌های ذهنی خود را با همراهی یک تیم حرفه‌ای به اجرا درآورد و به صحنه‌ای بزرگ بیاورد.

شریفی با اشاره به ویژگی‌های این پروژه گفت: کارناوال از همان ابتدا جذاب و متفاوت بود و حتی برای رامبد جوان نیز تازگی داشت. طبیعی بود که در چنین پروژه‌ای آزمون و خطا وجود داشته باشد، اما هرچه جلوتر رفتیم کیفیت برنامه بالاتر رفت و قسمت‌های پایانی از نظر اجرا در سطحی بسیار حرفه‌ای قرار گرفت. او تأکید کرد که در فصل‌های آینده کیفیت کار بیش از پیش ارتقا خواهد یافت.

حضور بازیگران و استقبال از فصل دوم

در پاسخ به پرسشی درباره اجراهای سینا ساعی، شریفی تأکید کرد که دیگر بازیگران همچون بامداد افشار، رؤیا میرعلمی، روزبه حصاری و وحید آقاپور نیز اجراهای درخشانی داشتند. او افزود: در سال‌های اخیر بسیاری از هنرمندان نسبت به حضور در رئالیتی‌شوها محتاط شده بودند، اما پس از پخش کارناوال، تعدادی از بازیگران که کمتر در چنین قالب‌هایی دیده می‌شدند، علاقه‌مند شدند و اعلام کردند در فصل دوم حضور خواهند داشت. به گفته او، فصل‌های آینده با ترکیب متنوع‌تر و جذاب‌تری از بازیگران همراه خواهد بود.

هزینه‌ها و دشواری‌های تولید

شریفی درباره هزینه‌های تولید توضیح داد: ساخت دکور بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه داشت و کل پروژه بیش از یک سال و نیم زمان برد. اگر هزینه‌ها بر ۲۱ قسمت تقسیم شود، مبلغی بیش از ۱۵ میلیارد برای هر قسمت به دست می‌آید. او همچنین به سختی‌های پخش اشاره کرد و گفت تعامل بیشتری انتظار داشتند تا روند انتشار برنامه با چالش کمتری همراه شود.

نقش تماشاگران و شائبه‌ها

در پاسخ به برخی شایعات درباره هدایت تماشاگران، شریفی توضیح داد: حضور بازیگران در میان تماشاگران تنها برای ایجاد شور و اعتماد به نفس در دیگران بود تا راحت‌تر وارد بحث شوند. هیچ‌گاه به کسی گفته نشد چه بگوید و این موضوع کاملاً با روحیه رامبد جوان در تضاد است.

پروژه جدید؛ استندآپ کمدی

شریفی در ادامه از برنامه‌ای تازه خبر داد؛ مسابقه‌ای در قالب استندآپ کمدی مشابه «خنداننده‌شو» که با حضور چهار مربی و داور برگزار خواهد شد. اجرای این برنامه بر عهده ابوطالب حسینی است و از اواخر دی‌ماه کلید می‌خورد. این مسابقه در قالب ۲۳ قسمت تولید و از پلتفرم فیلیمو پخش خواهد شد. نکته مهم اینکه مردم عادی نیز امکان حضور و رقابت در این برنامه را خواهند داشت.

به این ترتیب، کارناوال نه‌تنها تجربه‌ای تازه در تلویزیون ایران بود، بلکه زمینه‌ساز پروژه‌های جدیدی شد که می‌توانند مسیر تازه‌ای برای سرگرمی و حضور هنرمندان در قالب‌های متفاوت ایجاد کنند.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x