قوانین جدید دیوار برای ثبت آگهی رایگان در این پلتفرم خبر ساز شده است.
اخیراً این پلتفرم انتشار آگهی قوانین جدیدی را برای ثبت آگهی خود به کار میگیرد که ادعا شده است به نفع کاربران این پلتفرم ثبت آگهی است.
طبق آنچه که اعلام شده هر کاربر شخصی سالانه امکان انتشار ۷۳ آگهی رایگان را بر اساس کد ملی خود در دستهبندیهای مختلف دیوار را دارد. این تعداد، با هدف تامین نیاز کاربران شخصی جهت استفاده از خدمات دیوار تعیین شده و به همین دلیل است که استفاده بیشتر از ۷۵ درصد کاربران از دیوار کاملا رایگان است. پیش از این، کاربران در هر دستهبندی دیوار میزان مشخصی آگهی رایگان به صورت ماهانه داشتند و در صورت تمام شدن سهمیه آن ماه باید تا ماه بعد برای استفاده مجدد و مجاز شدن برای ثبت آگهی جدید منتظر میماندند.
از مجموع ۶۷ میلیون کاربر سالانهٔ پلتفرم دیوار (گوشیهای موبایل منحصر به فرد)، حدود ۲۲ میلیون کاربر، آگهیگذار هستند. همچنین ۷۵ درصد از این ۲۲ میلیون نفر، آگهیهای خود را کاملاً رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینهای منتشر میکنند؛ ۲۰ درصد همزمان از خدمات آگهیهای رایگان و پولی استفاده میکنند و فقط ۵ درصد از آگهیگذارانی که از دیوار برای کسبوکار استفاده میکنند و برای همهٔ آگهیهای خود هزینه میپردازند.
بنابراین به نظر می رسد هدف دیوار تنها کسب درآمد بیشتر است.
منبع: لایفاتک