فهرست بستن

برگزیدگی رایتل در جشنواره ملی معیار

آخرین مطالب سایت
رایتل، برند برتر ملی در مشتری‌مداری جشنواره معیار

شرکت خدمات ارتباطی رایتل در اولین دوره جشنواره ملی معیار که ۲۸ بهمن‌ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، به عنوان برند برتر ملی در حوزه مشتری‌مداری معرفی گردید.

به گزارش روابط عمومی رایتل، این شرکت در حضور جمعی از بزرگ‌ترین مراکز علمی و پژوهشی، مؤسسات مالی و اعتباری و شرکت‌های تولیدی و خدماتی، موفق به دریافت لوح زرین و گواهینامه نشان عالی برند برتر ملی در بخش مشتری‌مداری شد. این افتخار توسط حسین ملازاده مدیرعامل رایتل دریافت شد.

رایتل، برند برتر ملی در مشتری‌مداری جشنواره معیار

جشنواره ملی معیار با محوریت نوآوری، مشتری‌مداری، کارآفرینی، تعاون و مسئولیت اجتماعی برگزار شد و هدف آن ترویج جهاد اقتصادی و تجلیل از برندهای توانمند ملی است. در این رویداد، شرکت‌ها و مؤسسات معتبر از سراسر کشور گرد هم آمدند تا آخرین دستاوردهای علمی و عملی خود را در حوزه‌های مختلف کسب‌وکار به نمایش بگذارند.

این جشنواره در راستای اهداف کلان نظام جمهوری اسلامی ایران و با تمرکز بر توسعه گفتمان جهاد اقتصادی، مشتری‌مداری و نوآوری در کسب‌وکارها برگزار شد. هدف اصلی رویداد، ایجاد هم‌افزایی میان فعالان اقتصادی، ارتقای سطح خدمات مشتری‌مدارانه و معرفی برندهای ملی پیشرو در این حوزه است.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله

برچسب‌ها:

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x