اسکندر پاسالار، فرماندار عسلویه، روز چهارشنبه مورخه ۲۷ اسفند توضیحاتی را درباره حمله به پارس جنوبی ارائه کرد. اسکندر پاسالار، فرماندار عسلویه، گفت:
فازهای ۳، ۴، ۵ و ۶ مستقر در پارس جنوبی مورد اصابت پرتابه دشمن صهیونی- آمریکایی قرار گرفت.
اسکندر پاسالار اظهار کرد:
برای کنترل و جلوگیری از سرایت آتش فازهای یادشده از مدار خارج شده اند.
شرایط تحت کنترل است و آتش نشانیهای پارس جنوبی و منطقه ویژه اقتصادی پارس در حال مهار آتش هستند.
فرماندار عسلویه تصریح کرد:
ستاد مدیریت بحران تشکیل شده و تدابیر لازم برای کمک رسانی در حال انجام است.
اسکندر پاسالار گفت:
تاکنون خسارت جانی گزارش نشده است.
0
0
رای ها
امتیازدهی به مقاله








