اخیرًا حضور مجریان صداوسیما با اسلحه در برنامههای زنده تلویزیونی خبرساز شده است. ابتدا، ویدئویی از مبینا نصیری، مجری تلویزیون، با یک قبضه کلاشینکف منتشر شد که واکنشهای گستردهای را در پی داشت.
اخیراً نیز، ویدیوی دیگری از سیدحسین حسینی، مجری برنامه “قرارگاه” شبکه افق، منتشر شده است. در این ویدئو، حسینی در جریان آموزش کار با سلاح، به سمت پرچم امارات نشانه رفته و در مقابل دوربین زنده به آن شلیک میکند.
این اتفاقات در حالی رخ میدهد که حضور مجریان با اسلحه در برخی برنامههای تلویزیونی در هفتههای اخیر افزایش یافته و بحثهای متفاوتی را در فضای مجازی برانگیخته است.
در همین حال ویدئویی از سیدحسین حسینی، مجری برنامه قرارگاه در شبکه افق، نیز در شبکههای اجتماعی پربازدید شده است.

در این ویدئو، حسینی در بخشی از برنامه هنگام آموزش شلیک با سلاح کلاشنیکف، پرچم امارات را هدف قرار میدهد و روی آنتن زنده به سمت آن شلیک میکند.
پیشتر محسن آزادی نیز در برنامه زمانه با اسلحه مقابل دوربین دیده شده بود.










